20 things randomly about me
1. Esprit lover
2. Ice cream lover
3. My shoe size is 4-5, small feet ngee~
4. Pink and ocean blue are my favourite colors
5. Sometimes I have OCD -eg:
~> brush my teeth 5 times a day
~> sebelum tidor katil kena jegang kalu tak tak bleh tido
~> hanger dalam almari kena sama color
~> sapu minyak kat kaki before tido kalau tak tak boleh tido
~> lepas keluar berjalan, sampai rumah terus masuk bilik air basuh kaki.
6. My handwriting is sebijik-sebijik.
7. A dark chocolate and coffee lover.
8. Pernah pakai braces masa sekolah.
9. I like wedges compared to high heels.
10. I like to read and write malay novel.
11. I love sastera melayu.
12. Peminat setia sambal tumis ikan keli opah T_T Rindunya nak makan.
13. Bila dah sayang kat seseorang, I'll do anything to him/her.
14. Seorang yang pemikir.
15. My stress theraphy are
~> washing the toilet
~> kemas kitchen
~> shopping
~> fast driving
16. I like baking.
17. I need carbonated drink when my period is going to be around.
18. I like to sing while driving.
19. My favourite singer is Fauziah Latiff.
20. Saya suka lagu tradisional. Old skool :p
10 things i dislikes
1. Smelly man and room.
2. A cheater! I feel so bad and look stupid when someone cheating to me.
3. Orang yang suka underestimates other people capabilities.
4. Messy house
5. Segala yang berkaitan dengan durian kecuali gulai tempoyak yang opah masak.
6. Selsema & Gastrik
7. Late notification and kerja last minit .
8. Dandruff! Euuuu!
9. Period pain.
10. Complicated thingy sedangkan benda tu boleh je make it simple and it's work.
Layannnnnnn..lagu lama. Karok best ni.
No comments:
Post a Comment