Thursday, January 27, 2011

cutenyeeeee

I just watched a video from one blogger who her daughter learn english from iPhone apps
Weeee. So cute and clever this little girl. I guess she is 1 years old something.
How adorable she is when she knows how to touch the screen. Then aku gelak sorang-sorang sebab bila ingat mr a yang tak pandai nak touch screen ipod aku bila dia nak pakai. Haha. Gelakkan kekasih sendiri.
Anyway kids zaman sekarang memang beruntung sebab ada banyak kemudahan yang macam tu.
But for me, I would choose iPad because it's bigger than iPhone. Nanti rosak la mata anak i...chewah!
Ini lah yang ku tak sabar nak ada anak bila tengok video tu. Cuteeeeeeeeeenya!
Sometimes bila jumpa tica I will do the same thing. By using my ipod yang aku sendiri ada download apps utk kids.
Hmm...baik tak kakak sedara neh? Hahah.


p/s: ain...cik sarah pun guna iphone apps ko kan....

No comments:

Post a Comment