Saturday, December 29, 2012

Recap 2012: Best Movie

We are approaching 2013 in a few days.
Lots of things either sad/happiness or good/bad happened to us.
Let me recap for the best movie I ever had in 2012.

I would say-The dark night rises-Batman & Skyfall James Bond!
Aku ni sedikit kaki movie tapi taklah bermakna setiap minggu akan ke cinema.
Most of the movie aku suruh mr a yg download then aku copy dan tengoklah di rumah
lepas balik kerja. It has been my therapy after all the hustle day in the office.
Cuma ada prime movie saja yang kutonton di cinema dan we will choose the best cinema yang
provide best infra. Contoh mcm kat Pavillion/The Curve. Dulu masa mula-mula bercinta rajin juga
tengok kat Gardens cinema tu-apantahakupuntakingatnamacinema tu. Kat situ pun selesa dan privacy cuma harga mahal sikit.

So back to the best movie I ever had, aku vote untuk Batman & James Bond. I just love the charismatic guy! No offence OK. It is one of my dream guy. Tapi ye lah, benda tu kan movie so 
of course akan nampak semua perfect utk si hero. Skyfall soundtrack memang awesome and i LIKEEEEEEEEEEEEEEEE. Plus aku pun suka lagu-lagu & suara Adele. I wish to have Adele album and I did told to mr a. But tak taulah zaman bila mr a nak bagi as a present. Haha.

Cuma movie ni aku ada satu habit iaitu .....best la macam mana movie tu aku tetap akan tertidur dalam 3-5 minit. Mr a bengang je lah bila tengok aku tidur in movie time. Tapi nak buat macam mana kalau ada part yang aku rasa selow mellow memang aku ZzzZzzZzz.

So next recap will be on Best Book.

No comments:

Post a Comment