I attended an interview at **no** last 2 days. For the 1st time I felt lazy to attend because i was unhealthy. Got some spinning on my head a lil bit fever but not so hot. Btw, I try my best as long as I wouldn't stupid my self in front of them.Well, Alhamdullilah..everything went well even though I sdidn't reply the right answer. But I was really satisfied because I know what actually they are doing with Bioinformatics. But if this position is my luck, then...ALHAMDULILLAH sangat2.
And today I send a resume to PRCSB...one of my dream company. Just try! Dapat atau tak belakang kira. Janji buat yang terbaik.
Well, starting from this month sudah kena fokus untuk siapkan data. Bulan 5 nak hantar tesis Bab 1 dan Bab 2 pada SV. Sekarang Bab 1 sudahh ok. Tinggal Bab 2 yang masih tergantung. It's ok...still have time to catch up it. Cuma sekarang masalahnya ialah, disiplin dan fokus dalam kerja. Kalau dah menghadap internet mulalah tangan ni gatal nak buka blog orang lain. Haish la. Boleh tapi jangan selalu sampai lebih berblogging dari analisis data.
Ok lah...mau mula kerja.
~~Da
p/s: don't make stupid joke in front of intelligent people lepas tu kau yang gelak sorang-sorang. That is sooooooo stupid!
No comments:
Post a Comment