Wednesday, February 24, 2010

I love what I'm having now.

I read someone blog.
She asked the readers how do u know he's the one?
Gulp!
Personally, I have no idea about it. But simple conclusion is just listen to your heart.
Tapi kadang-kadang aku sendiri keliru dengan kata hati. Em, mungkin belum tiba masanya lagi.
Atau kepenatan bekerja seharian menyebabkan terlupa nak ambil kisah tentang itu.
Atau juga, masa lalu menyebabkan hati menjadi kering?
Segalanya masih menjadi tanda tanya.

Today, I was really tired. Otw balik rumah rasa nak tidur terus bila sampai nanti. The whole day buat pasal microarray bioinformatic and stay kat K-corner. Luckily, Lina was here, so taklah boring sangat and I got friend to discuss together.
Suddenly I realized that I'm, so in love with my job right now. Lantaklah orang nak kata banyak kerje ke, stress ke, kena bambu ke, balik lambat selalu ke or what so ever yang negatif, I just look at positive side. And please please do not say I don't have a life. I just love what I have right now. Ini yang saya cari selama ini. Ini jalan yang saya pilih. Makanya perit, susahnya kona berliku macam mana sekali pun saya harung. Kenapa tetiba emo ntah. Haha. Biasalah nak period, memacam ribut taufan tetiba menjengah.

Cant' wait this weekend, meet my gossiping girlfriends and someone.
Okie, bui-bui. Esok last kerja for this week. Atenya jumaatkan cuti :)

No comments:

Post a Comment